עסק שרוצה תוצאות מיידיות במכירות או להיכנס לתודעה העסקית במהירות הבזק יכין לעצמו לוגו, יעבוד על עיצוב תדמית ייחודית ויכנס מיד למערך המדיות תוך שיווק ויזואלי: באינטרנט, במתקני תצוגה, בשלטי חוצות ובפרסומות ועוד. זה מזמן שנתגלה יתרונם של מתקני תצוגה מסוגים שונים כמקדמי מכירות ושירות. אותו אמצעי ויזואלי יוצר את הקשר הראשוני בין הלקוח למושא הפרסום, ועשוי להשפיע גם על בחירת המוצר וגם על חוויית הקניה עצמה, בעוד הפרסומת הופכת לתשדורת מסרים תדמיתיים ושיווקיים. כך ההשכרה של מתקני תצוגה הפכה למקובלת – כדי להציג בתצוגות תקופתיות או לגיבוי בתצוגות אחרות.
הקלות שבתפעול
סוגי מתקני התצוגה השונים, הניידים מאפשרים נשיאה קלה; סטנדים לפרסום ותצוגה של היום עשויים מאלומיניום – עמוד שמשמש כעמוד שדרה לאורך כל המתקן. אל אלו מצורפים אלמנטים מודולאריים בצורות שונות – וזאת בכדי ליצור נוחות בעין והתאמה לתוכן המוצג – ממש בדומה למעמדי פופ אפ. את אלו פשוט מעמידים במקום הבולט ביותר בתצוגה, במקום שימשוך הכי הרבה קהל.
להעביר את המסר הנכון
העיצוב הנקי והחד לא מותיר המון בררות: מיקוד בעיקר- במסר הפנימי של המסך המוצג על המתקן. על מנת לעבוד על המסר שעל גבי השילוט, ניתן לפנות ולקבל ייעוץ ועזרה בעיצוב ובהכנת השלטים. חברה כזו מיומנת בהכנת פרטי פרסום שונים לחברות דומות, ויודעת כיצד לתרגם את הצורך של הלקוחות אל האופן שבו תמשוך אותם אל העסק. אווירת אינטראקציה צוות המכירות שסובב סביב השלט יוצר קשר אנושי עם הלקוחות אולם עוד לפני כן, הלקוחות קולטים בזווית העין את השלט, מעיינים בו ואם יש על מה לדבר או שהרמזים בשילוט לעסק מסקרנים, הנציגים מצליחים ליצור את הקשר השניוני עם הלקוחות. זו הסיבה, שעליהם להיות מושכים את העין ו"מוכרים".
אז איך באמת משכירים מתקני תצוגה
על מנת להציג ולפרסם את העסק שלנו ברבים יש להשתמש באמצעי פרסום מכל הסוגים והמינים. עסק חייב לדאוג לפרסום אם ברצונו לשרוד בשוק התחרותי, וישנם כל מיני דרכים טובות לפרסם בקשת רחבה של תקציבי פרסום המתאימים לכל מיני עסקים גדולים או קטנים. אחת הדרכים הנפוצות לפרסם דרכן עסק היא השימוש במתקני תצוגה אטרקטיביים ואיכותיים. למשל, מבקרה ואנו משתתפים בתערוכה או ביריד הקשור לעסק שלנו ואנו זקוקים לייצוג הולם על מנת למשוך לקוחות. הרבה יותר משתלם להשכיר מתקני תצוגה מאשר לקנות אותם, לדאוג לתחזק אותם ולאחסן אותם. ישנם מתקני תצוגה שמגיעים בכל מיני גדלים ומתקני התצוגה המרשימים והגדולים ביותר זקוקים לשטח אחסון שלא תמיד נמצא זמין עבור רוב העסקים. לכן השיטה של השכרה של שילוט לעסק היא השיטה הטובה ביותר, כמו גם הדפסת מדבקות.
טיפים להשכרת מתקני תצוגה
עבור אנשים שמעולם לא השכירו מתקני תצוגה, ואינם יודעים כיצד לבחור מתקן תצוגה מתאים להם הנה מספר עצות מועילות בתחום. ראשית כל הכי טוב להשכיר מתקנים ניידים שניתן לפרק ולהעביר אותם בקלות ממקום למקום בעת הצורך. כמו כן, כדאי מאוד להקפיד שהמתקנים ששכרתם הם קלי משקל, כאלו שלא צריך מנופים או מכשור מיוחד על מנת להרים ולהקים.
מתקני תצוגה נפוצים
מתקני התצוגה הנפוצים והפופולאריים ביותר של ליגרף הם מתני התצוגה אשר עשויים מחומרים גמישים, כמו גם מתקני תצוגה מודולאריים שניתן לפרק ולהרכיב מחדש בצורות שונות באופן שמתאים את עצמו לסביבה. כמו כן מומלץ מאוד להקפיד על גיוון ולהשכיר מספר סוגים של מתקני תצוגה כגון מתקני פופאפ, רולרים או דגלונים. חשוב לזכור ששם המשחק הוא ליצור כמה שיותר תשומת לב לגבי המתקן שלך ולמשוך אליו כמה שיותר אנשים.