מהם מתקני תצוגה לתערוכות? כל הפרטים שצריכים לדעת
מתקן לתצוגה הם שיטה קלה ויעילה למשוך לקוחות לעסק בתערוכות, בשטחים ציבוריים כשלטי הפניה לעסקים, בנקודות מכירה וכרקע בכנסים. המתקנים הללו הם פתרון נוח וקל למיתוג, ולכן יש בהם תועלת רבה. הם מושכים את העין ומעוררים שיח אישי או בין – אישי לגבי איכותו ותפישתו של המותג, ולכן רצוי שמתקני תצוגה אלו יכילו את ההדפסה המושלמת והמושכת ביותר. התקשורת השיווקית הראשונה או ה"קליק" הראשונה מיוחס לשלטים אלה. לכן גם המיקום שלו אמור להיות משמעותי ביותר לחשיפה הנכונה בזמן הנכון ואולי אפילו במקביל לאפקטים ולאביזרים עוזרים אחרים.
הכנתם של מתקני תצוגה ומיקום בו יוצב המתקן
מתקני תצוגה לכנסים ולתערוכות חייבים להיות בעלי שלד חזק – לדוגמה – שילדת אלומיניום כמו באופני רכיבה ובנוי באופן יעיל, על מנת שיוכל להעמיס את משקל השלט ולהישען על בסיס איתן נייח. יכולות להיות למתקן זה תומכות – למעשה זה אפילו די נחוץ ובטיחותי, כדי שיוכל לעמוד בכל סוגי מזג האוויר. המיקום חשוב. אחרי שיצרנו את האמצעי שישרת את המטרה, רצוי לקבוע איפה הוא יהיה הכי יעיל. חשוב שהוא יראה לעיני כל מ"קילומטרים"? רצוי להציג אותו גבוה, ההדפסה מודגשת וחדה. האם רוצים למשוך את עיני הלקוחות ולהניא אותם מלהסתכל בשלטים אחרים? המתקן יכול להיראות באופן הכי מקורי שאפשר למצוא ובצבעים עזים.
איכות ההדפסה במתקני תצוגה
על מנת למשוך לקוחות ואולי אפילו את קהל היעד הספציפי, אפשר להשתמש בשילוט מעוצב לפי קנה המידה המקובל של העסק כמו כאן, עטוף בסמלים המסחריים, בלוגו הנכון ובמיתוג הנכון, כתוב בפונטים הנכונים ובאיכות הדפסה מעולה, כך שכשהבד מתוח ניתן לראות את התמונה כשהיא חדה וברורה לא רק מרחוק, אלא גם מקרוב. הדפסה לא מדויקת או לא איכותית עלולה להחמיץ את המטרה ולהקרין שלעסק אין מספיק משאבים כמו שהוא מעוניין להציג את עצמו.
מתקני תצוגה לתערוכות לפרסום עסקים ויזמות חדשניים
אם אתם יזמים של רעיונות חדשים, בעלים של חברה צעירה או לחלופין חברה ותיקה ובעלת שם, ורוצים לפרסם את העסק בו אתם מועסקים או להודיע לקהל היעד שלכם אודות המבצעים, ההטבות או סל המוצרים החדשים שאתם מציעים חשוב להשקיע בקידום ושיווק של החברה שאותה אתם מייצגים. איך עושים זאת? פשוט מאוד- על ידי השתתפות בתערוכה מקצועית הרלוונטית לשוק בו אתם פועלים. באמצעות מה עושים זאת? – בעזרת סטנדים ומתקני תצוגה מקצועיים ואסתטיים שמייצגים את עולם התוכן של החברה ושפונים לפלח שוק ספציפי וממוקד.
כל חברה מתחילה או עסק בצעדיו הראשונים חייב לשווק את עצמו לקהל היעד שלו על מנת לשרוד. הקמת עסק המעניק שירותים או מוצרים כלשהם לשוק היא עבודה מאוד קשה ומסובכת הגוררת ימים ארוכים ולילות ללא שינה, אולם כאן לא נגמרת העבודה. על מנת להתפרנס ולהצליח צריך שידעו עליך, ושהשוק אליו אתה מכוון יידע שאתה קיים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי השתתפות בכנסים ותערוכות העוסקות בתחום.
כיצד משתתפים בתערוכות ואיך להציג בעזרת מתקני תצוגה
העניין הוא מאוד פשוט. אם יש לך חברה לרהיטים ובאזור כלשהו יש כנס או תערוכה שעוסקת בריהוט, אתה חייב להיות שם ולייצג את עצמך באופן מושלם על מנת להיחשף לקהל היעד שיבוא לתערוכה בחיפוש אחר המוצרים או השירותים שלך.
רוכשים מספק כמו ליגרף שילוט שמתאים לתערוכות כמו רול אופ או מתקן תצוגה לתערוכות.
לא מספיק להגיע לתערוכה צריך גם להרשים ולבלוט מעל לכל המתחרים האחרים. לשם כך יש להקים את ביתן התערוכות המושלם והמקצועי ביותר. על מנת לשכור את שירותיה של חברה מקצועית חשוב לשים לב למאפיינים הנחוצים שחייבים להתקיים במתקן תצוגה ברמה גבוהה.
האם מדובר בתצוגה בכנס מקצועי? קניון? רחוב או מוסד ציבורי? ההופעה חיצונית של מתקן התצוגה והפונקציונליות שלו צריכים להתאים למקום ההצגה.
הגודל של מתקן התצוגה, עיצובו ומהותו מושפעים באופן דרמטי מהמוצר שמוצג למכירה, המטרה של החברה, אופי החברה, שוק בו היא פועלת וקהל היעד אליו פונה.
סוגים שונים למתקני תצוגה ומתקנים לתערוכות
חלק מהמתקנים אותם ניתן לשכור לצורך תצוגה הם באנרים, שהם למעשה יריעת בד מעוצבת הנושאת את כרזת העסק, מתקני רול אפ שהוא גליל נייד נפתח המאפשר פריסה וקיפול מהירים, דלפקים מעוצבים מכל מיני סוגים וגדלים, קירות פרסום מודולאריים שניתן לעצב לפי תנאי השטח ועוד.
ככלל נהוג להתמקד בשני אופני תצוגה עיקריים רול אפ ופופ אפ. הרול אפ מהווה מייצג המדומה לפלאקט במצב עמידה שמגיע בשלל וריאציות שונות: רול אפ דו צדדי, רול אפ חשמלי התלוי מהתקרה, רול אפ שולחני, רול אפ חשמלי מנוע רצפתי, רול אף המותאם לתנאי חוץ ועוד.
פופ אפ הינו קיר תצוגה שיתרונותיו העיקריים הם: קלות תפעול והרכבה, אפשרות חיבור של מספר מתקנים ביחד, אפשרות העברה ממקום למקום בעזרת מנשא, ועוד. מתקן תצוגה מסוג פופ אפ ניתן להזמנה במגוון גדלים אשר מותאמים במיוחד לגודל מתקן התצוגה, אופי המוצר והעסק. חשוב לתכנן את מתקן התצוגה ביחד עם המומחים בתחום על מנת להגיע לתוצאה הרצויה ולפרסם את המוצר באופן המקצועי והיעיל ביותר.
תתבלטו מהמתחרים שלכם
מי שלא מכיר את עולם התערוכות ומעולם לא היה בביתן תערוכות מימיו חייב להכיר את המתקנים ואת אמצעי השילוט השונים הקיימים בתחום, שכל מטרתם היא להבליט את ביתן שלך על פני כל המתחרים. ביתן תצוגה טוב שווה הרבה מאוד כסף מפני שהוא מביא בשורה התחתונה את הלקוחות אליך. ביתן תערוכות טוב שמעוצב במקצועיות עם הציוד הטוב והחדיש ביותר עושה את ההבדל בין עסק מוצלח לעסק לא כל כך מוצלח.